Klantportaal

Koppel uw website aan het klantenbestand van uw DMS en laat klanten zelf persoonlijke gegevens actueel houden, voertuigen beheren en afspraken inplannen.

Maak uw vestiging bereikbaar: 24 uur / dag

Het klantportaal van WEBSOLVE biedt uw klanten een online plek waar zij hun eigen klant- en voertuig gegevens kunnen beheren, alsook afspraken in de werkplaats kunnen maken.

Berijders komen in het klantportaal via directe links in service en onderzoeksberichten en verstuurde nieuwsbrieven.

Een login op basis van klantnummer en kenteken is ook mogelijk.

Alles onder één (online) dak

Bespaar tijd en verbeter uw data.

Actueel houden van adressen en contactgegevens.

Het doorgeven van wijzigingen in adres- en contactgegevens is voor de gebruiker erg makkelijk en ‘updates‘ worden direct doorgeschoten naar uw DMS.

Laat uw klant aangeven welke berichten hij van u ontvangt.

Contactvoorkeuren aangeven en voertuigen beheren.

Het klantportaal biedt tevens een plek waar klanten kunnen aangeven wat voor soort berichten zij van u wensen te ontvangen. Daarnaast wordt inzichtelijk gemaakt welke voertuigen bij een berijder horen en is het voor de gebruiker mogelijk om zelf ontbrekende voertuiggegevens toe te voegen.

Een extra voordeur die nooit sluit.

Uw vestiging, snel gevonden

Het klantportaal weet welke vestiging bij welke berijder hoort en laat op basis hiervan altijd de meest actuele contactgegevens van de vestiging zien. Op deze manier is de dealer altijd snel bereikbaar. Het is ook mogelijk voor de gebruiker om direct een afspraak in te werkplaats aan te vragen.

Nieuwe afspraken, snel gemaakt.

Snel en makkelijk een afspraak in de werkplaats maken.

Via het geïntegreerde afspraakformulier maken gebruikers snel en eenvoudig een afspraak, waarbij ze direct aangeven wat er wanneer met welk voertuig moet gebeuren.

Geïnteresseerd? Neem contact op met één van onze automotive specialisten voor een demonstratie.