Mailing Campagnes

Bouw gerichte, gepersonaliseerde campagnes en haal ontvangers direct uit uw DMS. Analyseer resultaten middels conversies in showroom en werkplaats.

Blijf ‘top-of-mind’
bij uw klanten.

Met het campagnepakket van WEBSOLVE beschikt u over een unieke set aan functionaliteiten. Door de koppeling met uw DMS kunt u zeer gericht klanten benaderen. Met de krachtige sjabloonbouwer maakt u snel prachtige mailings die u gemakkelijk naar hoge volumes ontvangers verstuurt. Na de verzending evalueert u op basis van nieuwe contactmomenten in werkplaats en showroom.

Onder handbereik bij uw klant.

Sjablonen verhogen uw productiviteit.

Krachtige sjablonen inrichten.

Bouw zelf sjablonen of laat WEBSOLVE dit voor u doen. Met de sjabloonbouwer bent u verzekerd van een goede basis om zelf campagnes op te zetten.

1. Algemene opmaak
2. Elementen toevoegen
3. Elementen vullen
4. Resultaat zien

Prachtige mailings, snel gemaakt.

Snel campagnes bouwen.

Op basis van een gekozen sjabloon zet u snel uw campagnes op. U voegt op eenvoudige wijze inhoud toe en vult details als onderwerp en afzender in.

1. Onderwerp en afzender instellen 2. Inhoud plaatsen 3. Mailing testen

Ontvangers direct uit uw DMS selecteren.

Gerichtheid tot kunst verheven.

Middels de klantselectiemodule kunt u op basis van realtime DMS gegevens zeer exacte filters toepassen op uw klantenbestand en de resultaten vervolgens gebruiken als ontvangers van uw campagne.Uiteraard kunt u ook ontvangers uit andere systemen en externe lijsten in het pakket importeren en gebruiken voor benadering.

1. Filteren op voertuig
2. Filteren op klant
3. Resultaat ophalen
4. Campagne starten

Snel versturen
naar hoge volumes.

Zo makkelijk als 3 klikken.

U heeft uw campagne voorbereid en uw gefilterde klantselecties gemaakt. Nu is het tijd om de campagne te gaan verzenden. Ook dat is heel gemakkelijk: U kiest de campagne, stelt het gewenste verzendmoment en het pakket doet de rest!

Campagne kiezen en verzending inplannen

Uitgebreide inzage in ontvangst en gedrag.

Helder overzicht van prestaties.

Direct na verzending van uw campagne zijn actuele resultaten beschikbaar met betrekking tot de ontvangst en opening van ervan. Ook is het mogelijk om in te zien hoe uw mailing bekeken wordt en welke links in uw campagne het best converteren voor wat betreft klilks.

Meet conversies op basis van nieuwe contactmomenten.

Analyse DMS contactmomenten.

Door de unieke koppeling met uw DMS is het campagnepakket van WEBSOLVE in staat om naast reguliere statistieken tevens gegevens te tonen die gebaseerd zijn op de aantallen nieuwe contactmomenten die na een campagne ontstaan, dit voor zowel werkplaats als showroom aanvragen.

Geïnteresseerd? Neem contact op met één van onze automotive specialisten voor een demonstratie.