Serviceberichten

Verstuur de juiste berichten, op het juiste moment, via het juiste kanaal. Volautomatisch, op basis van actuele klantgegevens en contactmomenten in uw DMS.

Het juiste bericht,
op het juiste moment.

Het serviceberichten pakket van WEBSOLVE analyseert klantgegevens, contactmomenten en de werkplaats planning in uw DMS en verstuurt op basis hiervan volautomatisch gepersonaliseerde berichten via zowel e-mail als SMS.

Het pakket biedt een groot aantal standaardmomenten waarop berichten verstuurd worden, maar het is ook mogelijk om maatwerkberichten op basis van uw specifieke wensen op te stellen.

In de uitgebreide beheeromgeving zit u als dealer zelf aan de knoppen, u bepaalt welke berichten verstuurd worden, wat de inhoud ervan is en analyseert hoeveel berichten verstuurd zijn en tevens hoe conversies verlopen.

Altijd dicht bij uw klant.

Een perfect moment voor een perfect bericht.

Vele type berichten beschikbaar.

Tijdens de zogenaamde ‘customer journey’ zijn vele momenten aan te wijzen waarop een klein berichtje van grote toegevoegde waarde kan zijn in ofwel de relatie met een klant ofwel het benutten van een commerciele mogelijkheid die er precies op dat moment ligt. Om dergelijke momenten optimaal te benutten biedt het serviceberichtenpakket velen type berichten die u direct kunt inzetten.

  • Na een uitgebrachte offerte.
  • Na een getekende koopovereenkomst.
  • Voor een afleverafspraak.
  • Voor het einde van een leaseovereenkomst.
  • Na het bekend worden van een kenteken.
  • Na de aflevering van een nieuw voertuig.
  • Voor een bezoek aan de werkplaats.
  • Voor het aflopen van een APK keuring.
  • Voor het aflopen van de garantietermijn.
  • Na een periode niet in werkplaats geweest.
  • Op de verjaardag van een klant.
  • Op de verjaardag van een voertuig.
  • Nadat iemand klant geworden is.

Een goed bericht is een slim bericht.

Opbouw van een e-mailbericht.

Elk bericht dat verstuurd wordt is uniek en volledig afgestemd op zaken als merk en dealer identiteit, naam van de ontvanger, het model en kenteken van het voertuig en eventuele aanbiedingen die voor dat model gelden.

Beeld identiteit
Persoonlijke aanhef
Inhoudelijk bericht
Links ‘Calls to action’
Aanbieding
Social media links & contactgegevens
Afmeldlink en link naar klantportaal

Elk bericht is uniek en persoonlijk.

Variatie, variatie, variatie.

Uw identiteit blijft consistent.

Inzetbaar voor elk merk.

De berichten die verstuurd worden zijn volledig aan te passen naar de stijl van uw merk en desgewenst zelf naar de identiteit van individuele vestigingen. Hierbij is feitelijk alles mogelijk. Alle berichten worden tevens responsive opgebouw zodat deze op alle apparaten goed leesbaar en optimaal getoond wordt.

Goede berichten schalen mee met een beeldscherm.

Optimaal op elk apparaat.

Vandaag de dag wordt een bericht op een grote diversiteit aan apparaten gelezen, van desktops tot laptops en van smartphones tot ‘smart’ horloges. Het is daarom van groot belang dat een bericht zich aanpast aan de schermgrootte en altijd optimaal te bekijken is. Het serviceberichten pakket van WEBSOLVE doet precies dat.

Groot scherm, e.g. laptop
Klein scherm, e.g. smartphone

Controle over uitgaande berichten.

U zit aan de knoppen.

WEBSOLVE biedt u een uitgebreide beheeromgeving waarmee alle facetten van de serviceberichten gestuurd kunnen worden. U kunt berichten aan en uitschakelen, momenten en frequenties instellen, inhoud van e-mails en SMS berichten configureren en statistieken inzake verzending volgen.

Geïnteresseerd? Neem contact op met één van onze automotive specialisten voor een demonstratie.