Tevredenheidsonderzoek

Meet klanttevredenheid over aankoop en onderhoud. Gebruik de resultaten om uw vestiging beter te maken en klanten loyaal te houden.

Makkelijk meten = meer weten.

Al meer dan 10 jaar helpt WEBSOLVE de grootste merken binnen de automotive industrie klanttevredenheid te meten en feedback te verwerken.

Het complete pakket koppelt direct met uw DMS en nodigt klanten automatisch uit om feedback te geven op het koop- en onderhoudsproces.U zit ondertussen via een uitgebreide beheeromgeving aan de knoppen en beheert vragenlijsten en individuele en geaggregeerde resultaten.

Vraag het uw klant.

Flexibele vragenlijsten.

Stel elke denkbare vraag.

Tevredenheid meten en feedback verzamelen begint met het opstellen van de juiste vragenlijst. Mensen zijn snel ‘onderzoeksmoe’ en hebben behoefte aan een compacte, makkelijk te gebruiken vragenlijst, waarin ze snel hun ei kwijt kunnen.

Dankzij de veelzijdige vragenlijstbouwer, vele vraagtypes en intelligente routing, wordt dit gerealiseerd.

Vele vraagtypes beschikbaar, onder andere:

  • Mate van tevredenheid
  • Mate van instemming
  • Meerkeuze, 1 antwoord
  • Meerkeuze, meerdere antwoorden
  • Net Promoter Score (NPS)
  • Beoordeling (cijfer / goed-slecht)
  • Sterrenrating (1-5 sterren)
  • Open vragen

Dynamische routing

Uitnodigen is een kunst.

Uitnodigen in stijl.

Nadat een (nieuwe) auto is afgeleverd of een doorloop in de werkplaats heeft plaatsgevonden, wordt automatisch een uitnodiging per email verstuurd. Hierbij wordt gekeken of de klant al niet kortgeleden ook benaderd is. De opmaak van de mail is uiteraard volledig aanpasbaar en consistent met uw corporate identity,

Gegevens verzamelen op elk apparaat.

Snel en simpel feedback geven.

Nadat een klant op de link in de uitnodiging heeft geklikt, wordt hij of zij direct doorgestuurd naar de vragenlijst. Deze past zich uiteraard automatisch aan aan het apparaat waarop deze bekeken wordt.

Feedback opvolgen is klanten behouden.

De klantervaring in een oogopslag.

Nadat een vragenlijst is ingevoerd, is voor u direct inzichtelijk wat respondenten op individueel niveau hebben doorgegeven. U kunt tevens email alerts ontvangen als bepaalde ‘zorgelijke’ antwoorden gegeven worden zodat u direct kunt ingrijpen.

Benchmarken op hoog niveau.

Respons en prestaties bekijken.

Naast individuele feedback wilt u natuurlijk weten wat ontwikkelingen en trends binnen uw vestiging(en) zijn. Het pakket biedt mogelijkheden voor diverse soorten rapportages. Het is tevens mogelijk is om complete maatwerk dashboards te realiseren op basis van uw exacte wensen.

Transparantie via uw website.

Toon resultaten direct op uw site.

Voor optimale transparantie naar (toekomstige) klanten is het mogelijk om de belangrijkste cijfers van uw tevredenheidsonderzoek direct op de website te tonen. Daarnaast kunnen tevens bepaalde antwoorden op open vragen getoond worden.

Geïnteresseerd? Neem contact op met één van onze automotive specialisten voor een demonstratie.